مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 17:272019-10-31سياسي

نتوانستیم به درستی شهدای کرمانشاه را معرفی کنیم


رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:باید برای معرفی شهدای استان برنامه ریزی کرد و قدم های جدی برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهدای بلند مرتبه ای در استان داریم که هر کدامشان خورشید آسمان ایثار و شهادت هستند، اما متاسفانه متناسب با شان و مقام آن ها برنامه ای برگزار نشده تا همگان در جریان جانبازی آن بزرگان در راه نظام اسلامی و میهن قرار گیرند.

وی افزود: سرلشکر شهید حسین ادبیان و سرلشکر خلبان شهید یحیی شمشادیان از شهدای شاخص استان هستند که نام و آوازه دلاوری و ایثارشان برای همیشه جاودانه است، لذا شایسته است کنگره ای متناسب با شان و مقام آن ها برگزار و در شهرستان سرپل ذهاب و محل شهادت آن عزیز ان یادمان شکوهمندی بنا گردد.

  شهرستانی یادآور شد: ما مفتخریم که اولین روحانی شهید مدافع حرم شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی مالامیری اهل استان کرمانشاه است که متاسفانه این شهید سعید گمنام بوده و کمتر کسی اطلاع دارد که او اهل همین استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانستیم به درستی شهدای کرمانشاه را معرفی کنیم

نتوانستیم به درستی شهدای کرمانشاه را معرفی کنیم