مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 17:492019-10-31سياسي

پراکنده کاری و موازی کاری در حوزه فرهنگی حذف شود


مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پراکنده کاری و موازی کاری در حوزه فرهنگی استان حذف و مشارکت بین دستگاهی و مردم افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید احمد سجادی امشب در نخستین نشست با نویسندگان و پژوهشگران استان مرکزی اظهار کرد: در دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی هشت محور تعریف شده که مهمترین آن محور فرهنگ و هنر بوده و برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب از سوی استانداری با تقبل 80 درصد از هزینه ها با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: نشست با شعرا، برگزاری نکوداشت مفاخر استان و برون سپاری فعالیت ها به بخش غیردولتی از دیگر اقدامات این دفتر است.

سجادی تصریح کرد: 18 آبان ماه آیین نکوداشت پدر علم استان پروفسور قوام زاده در دانشگاه علوم پزشکی و سپس آیین بزرگداشت فخرالدین عراقی در شهرستان کمیجان به منظور الگوسازی و ارج نهادن به بزرگان استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با اشاره به نقاط ضعف موجود در استان نیز گفت: باید پراکنده کاری و موازی کاری ها در حوزه فرهنگ و سایر حوزه ها کاهش و از میان برداشته شود و همچنین مشارکت بین دستگاهی و مشارکت دستگاه ها با مردم را ا تقویت کرد تا شاهد افزایش اثربخشی فعالیت ها در حوزه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراکنده کاری و موازی کاری در حوزه فرهنگی حذف شود

پراکنده کاری و موازی کاری در حوزه فرهنگی حذف شود