مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 20:292019-10-31سياسي

بازدید سفیران کشورها از بزگترین خانه خشتی دنیا در رفسنجان


جمعی از سفیران و رایزنان فرهنگی اقتصادی جهان از بزرگترین خانه خشتی دنیا در رفسنجان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدجواد فدایی امشب در حاشیه بازدید سفیران کشورهای دنیا و رایزنان اقتصادی و شرکت در جشنواره پسته رفسنجان در بزرگترین خانه خشتی دنیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همه شهرستان های استان جشنواره هایی برگزار می شود مانند جشنواره گردو در بافت و اخیرا جشنواره پسته و گلیم در سیرجان و پسته در رفسنجان که همزمان با این جشنواره از تعدادی از سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران دعوت کردیم که شرکت کنند.

استاندار کرمان بیان کرد: هدف از دعوت این سفرا این بود که هم در جشنواره ها شرکت و کنند و آشنا شوند و هم فرصتی برای بازدید ازآثار تاریخی و گردشگری برخی شهرستان ها و آشنایی با توانمندی های استان باشد.

وی عنوان کرد:  6 سفیر و تعدادی از دیپلمات ها و رایزنان از 15 کشور اعلام آمادگی کردند و حضور یافتند و بازدیدهای مختلفی در سیرجان و رفسنجان داشتند.

فدایی خاطرنشان کرد: فردا در کرمان هم بازدیدهایی دارند و جلسه ای با فعالان اقتصادی استان داریم که امیدواریم این بازدیدها منجر به ارتباطات بیشتر فرهنگی، اقتصادی و گردشگری با این کشورها باشد که قطعا در توسعه استان تأثیر بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیران کشورها از بزگترین خانه خشتی دنیا در رفسنجان

بازدید سفیران کشورها از بزگترین خانه خشتی دنیا در رفسنجان