مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 23:462019-10-31سياسي

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل


استاندار قزوین در بازدید از مجموعه تاریخی دولتخانه صفوی، از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه علی فرخزاد معاون امورعمرانی استانداری، خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین و هیئت همراه ازبخش های مختلف مجموعه تاریخی دولتخانه صفوی قزوین، اعم از مدرسه تاریخی امید، سردر عالی قاپو، بنای تاریخی گرند هتل، کاوش های باستان شناسی مجموعه، کاخ موزه چهلستون و موزه اشیای تاریخی شهر قزوین بازدید کرد.

جمالی پور در این بازدید با اشاره به پیشینه و اهمیت تاریخی مجموعه دولتخانه صفوی گفت: دولتخانه صفوی یک ظرفیت ارزشمند تاریخی برای استان قزوین و کشور ایران است و در حال حاضراقدامات مرمتی و مطالعات باستان شناسی برای ساماندهی و آماده سازی این مجموعه مهم تاریخی و فرهنگی در حال انجام است.

  وی در خصوص ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل اظهار کرد: گراند هتل یکی از بناهای تاریخی ارزشمندی است که در دل مجموعه دولتخانه واقع شده و صیانت و نگهداری از این اثر تاریخی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که خوشبختانه با همکاری و پیگیری صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل