مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 04:582019-11-01فرهنگي

پرونده «خانه پدری» مشمول «شفافیت» نمی شود؟/ پروانه ای که لغو شد!


در حالی که سکوت مسئولان سازمان سینمایی و اعضای شورای صدور پروانه نمایش درباره فیلم «خانه پدری» همچنان ادامه دارد، طرح موضوع «لغو پروانه نمایش محدود این فیلم»، - در حالی که سکوت مسئولان سازمان سینمایی و اعضای شورای صدور پروانه نمایش درباره فیلم خانه پدری همچنان ادامه دارد، طرح موضوع لغو پروانه نمایش محدود این فیلم ، بر ابهامات افزوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همان طور که ورود فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری به چرخه اکران در سکوت خبری و بدون توضیح رسمی از سوی مسئولان سازمان سینمایی رقم خورد و صرفاً پس از واکنش برخی رسانه ها بود که توضیحاتی درباره دلایل و چرایی این تصمیم ارائه شد، مسئولان سینمایی پس از واکنش سریعی که نسبت به توقیف مجدد این فیلم توسط دادسرای فرهنگ و رسانه داشتند، در مواجهه با ابهامات مطرح شده درباره فرآیند صدور پروانه نمایش این فیلم باردیگر سیاست سکوت اتخاذ کرده اند! مهمترین ابهام درباره اکران خانه پدری و بعد از آن صدور حکم توقیف آن، سکوت اعضای شورایی است که پای پروانه نمایش این فیلم جنجالی برای اکران عمومی را امضا کرده اند.

حسن خجسته، محمد احسانی، حسین کرمی، جمال شورجه، مجید رضابالا، کمال تبریزی، رضا پورحسین، محمد هادی کریمی و حجت الاسلام خاموشی اعضای فعلی شورای پروانه نمایش سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «خانه پدری» مشمول «شفافیت» نمی شود؟/ پروانه ای که لغو شد!

پرونده «خانه پدری» مشمول «شفافیت» نمی شود؟/ پروانه ای که لغو شد!