مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 06:292019-11-01سياسي

خمینی آذربایجان» را بهتر بشناسید؟


شهادت در محراب میراث ماندگار اولین شهید محراب علی (ع) است که امامان جمعه کشورمان و در رأس آنها علما و ائمه جمعه خطه آذربایجان با تأسی و پیروری از راه و منش ایشان در جریان برگزاری نماز جمعه به دست تروریست ها، - خمینی آذربایجان را بهتر بشناسید؟ شهادت در محراب میراث ماندگار اولین شهید محراب علی (ع) است که امامان جمعه کشورمان و در رأس آنها علما و ائمه جمعه خطه آذربایجان با تأسی و پیروری از راه و منش ایشان در جریان برگزاری نماز جمعه به دست تروریست ها، ترور شدند و سید محمدعلی قاضی طباطبایی اولین شهید محراب انقلاب است.

خبرگزاری فارس از تبریز- موسی کاظم زاده: در تعریف شهید محراب آمده، فردی که در محراب نماز به شهادت رسیده باشد و از این رو از حضرت علی(ع) به عنوان اولین شهید محراب یاد می شود.

سید محمدعلی قاضی طباطبایی، سید اسدالله مدنی، محمد صدوقی، سید عبدالحسین دستغیب، عطاالله اشرفی اصفهانی پنج شهید محراب در دوره جمهوری اسلامی ایران هستند که در جریان برگزاری نماز جمعه به دست منافقین به شهادت رسیدند.

دهم آبان، سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی، اولین شهید محراب انقلاب اسلامی ایران است که در عید قربان سال 1358 به دست گروه فرقان به شهادت رسید و امسال 40 سالگرد شهادت این عالم بزرگ خطه آذربایجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمینی آذربایجان» را بهتر بشناسید؟

خمینی آذربایجان» را بهتر بشناسید؟