مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 06:332019-11-01سياسي

بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید در کشور ایفا کند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید در کشور ایفا کند.

- ایسنا/آذربایجان غربیفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید در کشور ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کریم علی نژاد در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس که در ارومیه برگزار شد،با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید و رسیدن به قله های پیشرفت ایفا کند.

سرهنگ علی نژاد بااشاره به اینکه ملت ایران در طول 40 سال گذشته استکبار ستیزی خود را به دنیا نشان داده است تصریح کرد: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور 64گردان از بیت المقدس و کوثر در سراسر آذربایجان غربی نشان دهنده این است که ملت ایران همچنان پای شعار مرگ بر آمریکای خود ایستاده اند.

وی بابیان اینکه هدف رزمایش الی بیت المقدس مردمی کردن دفاع و ارتقای توانمندی امنیتی و دفاعی است،خاطرنشان کرد: هدف دیگر این رزمایش تجدید قوا برای رسیدن به هدف برتر، یعنی آزادی فلسطین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تاکید به اینکه تفکربسیجی امروزه جهانی شده است، یادآورشد: در گام دوم انقلاب بسیج بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید در کشور ایفا کند

بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید در کشور ایفا کند