مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 07:032019-11-01فرهنگي

«ملت عشق» با تسهیلات ویژه!


کارگردان کنسرت نمایش «ملت عشق» از در نظر گرفتن تسهیلاتی ویژه در فروش بلیت های این اثر خبر می دهد تا علاقه مندان بیشتری بتوانند آن را تماشا کنند.

- کارگردان کنسرت نمایش ملت عشق از در نظر گرفتن تسهیلاتی ویژه در فروش بلیت های این اثر خبر می دهد تا علاقه مندان بیشتری بتوانند آن را تماشا کنند.

محمد حاتمی درباره این کنسرت نمایش در گفت وگویی با ایسنا توضیح داد: ملت عشق به تهیه کنندگی روزبه نعمت اللهی براساس اشعار مولانا آماده می شود و قرار است از 22 آبان با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده آن را روی صحنه ببریم که اسامی آن ها به زودی اعلام خواهد شد.

او افزود: مدتی قبل آقای نعمت اللهی گفت که قصد دارد چنین کاری را براساس داستان شمس و مولانا اجرا کند و در صحبت هایی که داشتیم درباره قیمت بلیت این کار با این هدف که تماشاگران بیشتری بتوانند آن را ببینند، هم برنامه ریزی شد.

حاتمی بیان کرد: نمایشنامه ملت عشق توسط حسن علیشیری، سعید کریمی و میثم یوسفی نوشته شده و قرار است اجراهای آن گردشی باشد نه مانند تئاتر که مثلا یک ماه هر شب در یک سالن روی صحنه باشیم.

درواقع چند شب در یک سالن تهران و بعد در سالن ها و شهرهای دیگر هم اجرا خواهیم داشت و تلاش می شود در تعیین قیمت بلیت ها، رقم هایی در حد بلیت های تئاتر شهر یا تالار وحدت به مخاطبان ارائه شود چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ملت عشق» با تسهیلات ویژه!

«ملت عشق» با تسهیلات ویژه!