مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 09:312019-11-01بين الملل

تقدیر فرماندار اردوباد جمهوری نخجوان از کمک های ایران


نخجوان همواره شاهد دوستی جمهوری اسلامی ایران بوده که با کمک های مختلف حق همسایگی رابه خوبی بجا آورده است - ، فرماندار اردوباد جمهوری خودمختار نخجوان اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران حق همسایگی خود را درباره نخجوان به جا آورده است و ما از ایران سپاسگزاریم.

به نقل از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان، الشاد ممد اف، فرماندار شهرستان اردوباد این جمهوری خود مختار در دیدار با سرکنسول کشورمان در نخجوان ضمن ارائه گزارشی از تاریخ و اوضاع اقتصادی و اجتماعی این شهرستان و همسایگی نخجوان با جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری خودمختار نخجوان همواره شاهد دوستی جمهوری اسلامی ایران بوده که با کمک های مختلف حق همسایگی رابه خوبی بجا آورده است و ما از این جهت سپاسگزار هستیم.

سید احمد حسینی سرکنسول کشورمان در نخجوان هم در این دیدار با اشاره به روابط خوب دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و مناسبات نخجوان با استان های هم مرز ایران اظهار امیدواری کرد توسعه همکاری ها و دوستی ها همچنان تداوم یافته و هردو کشور از منافع آن بهره مند شوند.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان در سفر به اردوباد از محل احداث نیروگاه برق آبی این شهرستان هم که طبق موافقتنامه دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرماندار اردوباد جمهوری نخجوان از کمک های ایران

تقدیر فرماندار اردوباد جمهوری نخجوان از کمک های ایران