مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-01سياسي

حماسه 30 مهر روز دانش آموزان همدانی


امام جمعه همدان حماسه 30 مهر را به عنوان روز دانش آموزان همدانی اعلام کرد و گفت: دانش آموزان استان همدان در 30مهر سال 57 قیام کرده و 13 روز بعد دانش آموزان کشور قیام کردند و در روز 13آبان 5736هزار دانش آموز در کشور به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، با اشاره به قیام دانشجویان در 13 آبان سال 58 گفت: دانشجویان در سال 58 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که به گفته امام راحل به عنوان انقلاب دوم معرفی شد.

شعبانی موثقی روز 13 آبان را به عنوان روز مبارزه با استکبار معرفی کرد و افزود: مستکبر کسی است که غرور و خودپسندی خود را بروز می دهد و باعث عقب نگه داشتن مستضعفان می شود و همواره منفعت خود را در نظر می گیرد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا مستکبری است که تعهد اخلاقی و انسانی خود را رعایت نکرد.

قرآن کریم مومنانی را که با مستکبر مجاهدت نمی کنند را مذمت می کند و سیاست جمهوری اسلامی سیاستی برخاسته از قرآن کریم و سیره پیامبر است و طبق قانون موظف است با استکبار مبارزه و از مستضعفان جهان دفاع کند.

امام جمعه همدان به تصویب قانون بودجه سال 99 گفت : قرار است در سال 99 یارانه ثروتمندان جامعه که 23 برابر بیشتر از یارانه ها استفاده می کنند قطع شود تا مستضعفان مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 30 مهر روز دانش آموزان همدانی

حماسه 30 مهر روز دانش آموزان همدانی