مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:272019-11-01سياسي

گذشت 3 خانواده آذربایجانی از اجرای حکم قصاص


سه خانواده آذربایجانی با گذشت از اجرای حکم قصاص، رضایت خود را برای آزادی زندانیان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در راستای اخذ رضایت در زندان ها صورت می گیرد، گفت: به برکت قرآن و اهل بیت علیهم السلام این خانواده ها حاضر شدند از خون عزیزانشان گذشت کنند.

وی تاکید کرد: این اتفاق مبارکی است که این عزیزان در زمینه خیر پیش قدم هستند و از خون فرزندانشان به خاطر رضایت خداوند متعال صرف نظر می کنند.

جهانگیر در ادامه آزادی این سه زندانی را از برکات حفظ قرآن در زندان عنوان کرد و افزود: امروز که در زندان تبریز شاهد مددجویانی هستیم که علاوه بر حفظ قرآن مجید، حافظ خطبه های نهج البلاغه هم هستند.

رییس سازمان زندان ها، جلسه صلح و سازش امروز را مرهون اقدامات و تلاش های زندان و مجموعه قضایی استان عنوان کرد و گفت: رییس کل دادگستری استان و قاضی ناظر زندان و همچنین مجموعه مددکاری و اکیپ اخذ رضایت زندان مرکزی تبریز برای این امر تلاش کردند و قطعاٌ این گونه همکاری ها در کنار اقدامات ارزشمند خیرین می تواند سبب ساز توسعه فرهنگ صلح و دوستی در کشور باشد.

این سه خانواده از شهرستان های بناب و مراغه بودند و یکی از خانواده ها حفظ کامل قرآن مجید را پیش شرط گذشت از قصاص عنوان کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت 3 خانواده آذربایجانی از اجرای حکم قصاص

گذشت 3 خانواده آذربایجانی از اجرای حکم قصاص