مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:292019-11-01سياسي

تقویت وحدت و همدلی لازمه حفظ کشور است


تقویت اتحاد مایه پیشرفت کشور در تمام زمینه ها است و زمینه ساز حفاظت از کشور و مایوس شدن دشمنان نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، ماموستا سیدحسین حسینی امام جمعه سقز در خطبه های امروز جمعه این شهر با بیان اینکه، امروز کشور ما از هر زمان دیگری به اتحاد و یکدلی نیاز دارد، بر ادامه این روند برای ناکامی دشمنان تاکید کرد.

امام جمعه سقز گفت: تقویت  اتحاد مایه پیشرفت کشور در تمام زمینه ها است و زمینه ساز حفاظت از کشور و مایوس شدن دشمنان نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که با همدل و همصدا هستند و برای همین است که امروز در بسیاری از زمینه ها به پیشرفت های بسیار بالایی دست یافته اند.

حسینی افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره تلاش کرده اند که در صف ملت ایران اسلامی جدایی و فتنه ایجاد کنند که خوشبختانه تاکنون اقدامات شوم آنان با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه خطبه ها در مورد اخلاق خوب اشاره کرد و گفت: فرد مسلمان باید طبق دین رفتار کند و همیشه اخلاق خوب را پیشه زندگی خود کند.

امام جمعه سقز افزود: اگر در خانواده انسان اخلاق خوب را با همسر و فرزندان خود داشته باشد، بی گمان آنان هم در سطح جامعه با سایر مردم به خوبی رفتار خواهند کرد و شاهد جامعه ای پاک خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت و همدلی لازمه حفظ کشور است

تقویت وحدت و همدلی لازمه حفظ کشور است