مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:422019-11-01بين الملل

تحریم های آمریکا علیه ایران برای اتریش ارزش قانونی ندارد


تحریم هایی که از سمت آمریکا اعمال شده برای ما ارزش قانونی ندارد و ما بر این هستیم که مسیری که در برجام باز شده را بپیماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریستف گراب گرامایر ظهر جمعه در نشست فعالان بخش خصوصی با رایزنان و سفرای کشورهای مختلف دنیا بیان داشت: من در خصوص ظرفیت های داخل استان کرمان شنیده بودم و در خصوص مشکلات هم شنیده بودم که امیدوارم به زودی مشکل حل و راه های ارتباطی باز شود.

وی افزود: مشکلاتی بر سر راه مراودات تجاری ایران و اتریش وجود دارد که امیدواریم به زودی این مشکلات را از سر راه برداریم.

سفیر اتریش گفت: اتریش میزبانی بخشی از فرآیند تفاهمنامه برجام را بر عهده داشت و پیرامون بسیاری از مشکلات آگاهی داشت اما معتقدم می توان با راه حل مسالمت آمیز این مشکلات را از پیش رو بر داشت.

گرامایر تصریح کرد: تحریم هایی که از سمت آمریکا اعمال شده برای ما ارزش قانونی ندارد لذا ما بر این هستیم مسیری که در برجام برای ما باز شده را بپیماییم.

وی یادآور شد: این تحریم ها و مشکلات را باید نادیده بگیریم همانطور که در زمان اثاث کشی وسایل را از بیرون به داخل خانه می آوریم این مشکلات را باید حل کنیم.

سفیر اتریش گفت: یکسری مراودات تجاری بین ایران و اتریش بود که امیدواریم این سفر به مراودات بیشتر و تعاملات بیشتر بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا علیه ایران برای اتریش ارزش قانونی ندارد

تحریم های آمریکا علیه ایران برای اتریش ارزش قانونی ندارد