مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 23:002019-11-01سياسي

غرب گرایان آخرین امید آمریکا در ایران و منطقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مهدی محمدی در یادداشت روزنامه وطن امروز نوشت: تحولات در محیط راهبردی مرتبط با ایران عموما بی پایان است؛ - سیاست فشار حداکثری علیه ایران که از اردیبهشت 1397 آغاز شد، یکی از ارکان اصلی این راهبرد بزرگ و بلکه قلب آن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مهدی محمدی در یادداشت روزنامه وطن امروز نوشت: تحولات در محیط راهبردی مرتبط با ایران عموما بی پایان است؛ به این معنا که نمی توان برای آنها یک نقطه انتهایی در نظر گرفت.

درست زمانی که تصور می کنید موضوعی به پایان رسیده و پرونده آن بسته شده، به روشی غیرمترقبه و عموما پیش بینی نشده، دوباره زنده می شود و به صحنه بازمی گردد.

به این معنا، ما با توالی ظاهرا بی پایانی از رویدادها روبه رو هستیم که ایجاب می کند برای یک نبرد طولانی مدت آماده باشیم و از تصورات ساده دلانه درباره نتیجه گیری های نهایی زودهنگام پرهیز کنیم.

در عین بی پایان بودن رویدادها، روندهای کلانی که رویدادها را تولید می کند بی پایان نیست و در واقع تعداد معدودی روند اصلی وجود دارد که دائما در حال بازتولید است و عمده تلاش بازیگران مختلف صرف آن می شود که یا روندهای موجود را کنترل کنند یا آنها را چنان تغییر شکل دهند که بتواند رویدادهای مدنظر آنها را تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب گرایان آخرین امید آمریکا در ایران و منطقه

غرب گرایان آخرین امید آمریکا در ایران و منطقه