مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 05:292019-11-02اقتصادي

خزان مشتری و قیمت، گریبان گیر بازار لوازم خانگی زنجان در پاییز


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: اخیرا شاهد رکود و کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی هستیم.

- ایسنا/زنجانرییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: اخیرا شاهد رکود و کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی هستیم.

سیدمحمد موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بازار در رکود به سر می برد و امیدواریم این رکود ادامه دار نباشد؛ چراکه فعالان اقتصادی این حوزه بیشتر متضرر می شوند.

این مسئول ادامه داد: اخیرا قیمت لوازم خانگی کاهش داشته که یکی از دلایل آن کاهش قیمت ارز است، البته دیگر دلیلی که می توان برای این کاهش قیمت در نظر گرفت، کاهش تقاضا است.

وی افزود: اگر رکود در بازار ادامه یابد، امکان کاهش قیمت نیز ادامه می یابد و متاسفانه در این بین شاهد کاهش تقاضا در بازار لوازم خانگی زنجان نیز هستیم.

موسوی با اشاره به وجود برخی برندهای تقلبی در بازار، تصریح کرد: پس از افزایش ناگهانی قیمت در بازار لوازم خانگی، شاهد وجود برخی برندهای تقلبی در بازار بودیم که از شهرهای مرزی به بازار زنجان وارد می شد که در این شرایط متقاضیان خرید لوازم خانگی باید توجه بیشتری را داشته باشند.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان از شهروندان درخواست کرد که به خرید اقلام موردنیاز خود از فروشندگی های معتبر دارای مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزان مشتری و قیمت، گریبان گیر بازار لوازم خانگی زنجان در پاییز

خزان مشتری و قیمت، گریبان گیر بازار لوازم خانگی زنجان در پاییز