مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 05:332019-11-02پزشكي

کمبود داروی بیهوشی قلب حاد نیست/دغدغه های رشته بیهوشی


دبیر علمی دومین کنگره بین المللی بیهوشی قلب، با اشاره به موفقیت ایران در حوزه بیهوشی قلب، گفت: کمبود داروی بیهوشی به صورت حاد نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی دباغ، اظهار داشت: این کنگره 13 تا 15 آذر 98 با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود و جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه بیهوشی قلب مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد، همچنین انتقال تجارب و اطلاعات در این زمینه میان شرکت کننده ها انجام خواهد گرفت.

وی افزود: محور اصلی این همایش جدیدترین یافته های بیهوشی قلب در بزرگسالان و افراد دچار مشکل مادرزادی بیماری های قلبی است البته موضوع بیهوشی بیماران قلبی تحت درمان الکتروفیزیولوژی(EPS)و بیهوشی در بیماران قلبی برای انجام عمل های غیر قلبی از دیگر محورهای این همایش به شمار می رود.

دبیر علمی دومین کنگره بین المللی بیهوشی قلب ادامه داد: پنجره های نوین به بیهوشی بیماری های قلبی و آینده نگاری در این حیطه علمی از محورهای دیگر این کنگره است و بسیار حائز اهمیت بوده چرا که دانش پزشکی به سرعت زیاد در حال پیشرفت است و توجه به این مسئله می تواند در کمک به بیماران قلبی موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود داروی بیهوشی قلب حاد نیست/دغدغه های رشته بیهوشی

کمبود داروی بیهوشی قلب حاد نیست/دغدغه های رشته بیهوشی