مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:012019-11-02اجتماعي

تولد دوباره در ایستگاه آخر/ زندگی اینجا جریان دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق مازندران، شاید تا سال های گذشته و یا همین سال های اخیر، خانه و سرای سالمندان را که می شنیدیم تنها به فکر سالمندان و پدربزرگ و مادربزرگان تنهایی بودیم که در انتظار فرزندان مانده اند و اگرچه شاید هنوز هم چنین باشد اما هستند مراکزی که به خانه نزدیک و امن برای سالمندان تبدیل شده و توان و نشاط آنان را افزایش داده اند.

    نام خانه سالمندان که می آید همه ما به فکر مرکز نگهداری از سالمندان و خانه سالمندان می افتیم؛ خانه ای که بسیاری از ماها بارها و بارها به آن مراجعه کرده ایم و برخی از ماها به واسطه شغلی که برعهده داریم شاید بیشتر از سایر مردم به این مراکز رفت و آمد داشته ایم.

شاید بسیاری از ماها تاکنون به تفاوت مرکز توانبخشی سالمندان و مرکز نگهداری سالمندان توجه نکرده باشیم، مراکزی که تنها به فکر توانبخشی سالمندان و افزایش توانمندی های مختلف این قشر از جامعه هستند و تفاوت اساسی آن با خانه سالمندان در نیمه وقت بودن آن است.

ارتقای سطح سلامت سالمندان و بهبود کیفیت این افراد از اهداف کلی مرکز توانبخشی سالمندان است و این مراکز با فراهم کردن تمام امکانات مورد نیاز برای یک زندگی ایده آل، شرایط مناسبی را برای سالمندان مهیا می کنند و با دوری از دیدگاه صرفاً نگهداری سنتی در این خانه ها به فکر افزایش سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد دوباره در ایستگاه آخر/ زندگی اینجا جریان دارد

تولد دوباره در ایستگاه آخر/ زندگی اینجا جریان دارد