مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-02سياسي

اهدا 5 میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری


تعدادی تجهیرات پزشکی از محل موقوفه حاج محمدباقر ساروی، به ارزش 5 میلیارد و 300 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری اهدا شد.

- ، از محل موقوفه محمدباقر تاجرساروی تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی و درمانی به ارزش 5 میلیارد و 300میلیون ریال شامل دستگاه های وکیوم تراپی، گلایروسکوپ، پمپ انفوزیون، نوار قلب و دستگاه CRRT به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اهدا شد.

مسئول امور استانهای سازمان اوقاف کشور در مراسم بهره برداری از تجهیزات و لوازم درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری گفت: یکی از اقدامات بسیار مناسب در وقف تامین نیازمندیهای درمانی مردم از محل موقوفات است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم محمدباقر تاجرساروی تصریح کرد: این واقف خیر اندیش اموالش را در راه رضای خدای انفاق کرده و قطع به یقین مورد توجه حضرت باری تعالی قرار دارد.

مدیرکل استان های اوقاف و امور خیریه کشور افزود: تا روزی که این موقوفه پابرجا است، نیت این واقف خیراندیش اجرا می شود و هر بیماری که از این ابزارهای پزشکی بهره مند می شود خدواند پاداش نیک و خیر به این مرحوم عطا می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم گفت: 25 هزار پلاک مربوط به محمدباقر تاجر ساروی است که در صورت احیا کامل آن همه نیازهای درمانی بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 5 میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

اهدا 5 میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری