مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:432019-11-02سياسي

ادغام انواع مدارس در شرایط فعلی امکان پذیر نیست


معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی حذف و یا ادغام مدارس با یکدیگر امکان پذیر نیست گفت: مجلس خودش به شورای عالی آموزش و پرورش مرجعیت قانونی داده است، - با این حال چه طور بدون طرح این موضوع در شورای عالی که نهادی تخصصی است چنین مصوبه ای را از سر گذرانده است؟.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد عابدینی با اشاره به موضوع چالش های اجرای قانون عدم تنوع مدارس با بیان اینکه هر فرد علاقه مند به مسائل اجتماعی موضوع برقراری عدالت آموزشی را می پسندد و از این حیث لازم است از دغدغه و نگاه نمایندگان مجلس برای برقراری عدالت آموزشی قدردانی کنیم.

وی درباره مصوبه اخیر مجلس گفت: نمایندگان 18 تا 22 نوع مدرسه را احصاء کرده و تلاششان کاهش تنوع مدرسه و تقلیل انواع مدارس به دو نوع دولتی و غیردولتی است.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره پژوهش مرکز پژوهش های مجلس در سال 95 که پیرامون تنوع مدارس انجام و مدارس را به چهار دسته از حیث توزیع آموزشی مطلوب ، پوشش حداکثری ، مخاطبین خاص و مشارکت مردم تقسیم کرد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر میزان آمادگی آموزش و پرورش برای برچیده شدن این مدارس تا سال آینده گفت: روی این مصوبه، مباحث بسیاری مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام انواع مدارس در شرایط فعلی امکان پذیر نیست

ادغام انواع مدارس در شرایط فعلی امکان پذیر نیست