مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:482019-11-02بين الملل

چین برای تحریم 3.5 میلیارد دلاری علیه آمریکا چراغ سبز گرفت


یک پنل سازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد به دلیل امتناع آمریکا از حذف تعرفه های ضد دامپینگ، چین می تواند تعرفه های تلافی جویانه علیه واردات سالانه آمریکا به ارزش 3.

- یک پنل سازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد به دلیل امتناع آمریکا از حذف تعرفه های ضد دامپینگ، چین می تواند تعرفه های تلافی جویانه علیه واردات سالانه آمریکا به ارزش 3.

579 میلیارد دلار وضع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تصمیم همزمان با تلاش دو ابرقدرت اقتصادی برای نهایی کردن فاز اول یک توافق تجاری اعلام شده است.

لری کودلاو، مشاور کاخ سفید اظهار کرد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و مذاکره کنندگان آمریکایی درباره به نتیجه رسیدن این توافق بسیار خوش بین هستند.

طبق حکم پنل WTO که از سوی سه داور اعلام شده است، صادرکنندگان چینی در تجارتی به ارزش سالانه 3.

579 میلیارد دلار ضرر کرده اند.

چین ممکن است اکنون از نهاد حل اختلاف WTO بخواهد با وضع تعرفه های تلافی جویانه علیه کالاهای آمریکایی به ارزش مشابه، چراغ سبز نشان دهد.

چین در سپتامبر سال 2018 به WTO اعلام کرد که به دلیل تعرفه های ضد دامپینگ آمریکا که در سال 2016 از سوی یک پنل WTO غیرقانونی شناخته شد، 7.

043 میلیارد دلار ضرر سالانه متحمل شده است و اجازه خواست تعرفه های واردات روی کالاهای آمریکایی را به میزان مشابه بالا ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین برای تحریم 3.5 میلیارد دلاری علیه آمریکا چراغ سبز گرفت

چین برای تحریم 3.5 میلیارد دلاری علیه آمریکا چراغ سبز گرفت