مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:512019-11-02پزشكي

اخذ مجوز برگزاری نخستین دوره آموزش مهارتی و حرفه ای


مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اولین نوبت در کشور مجوز اجرای نخستین دوره آموزش مهارتی و حرفه ای آسیب شناسی دستگاه گوارش را دریافت کرد.

- مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اولین نوبت در کشور مجوز اجرای نخستین دوره آموزش مهارتی و حرفه ای آسیب شناسی دستگاه گوارش را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این دوره برای دانش آموختگان دارای گواهینامه تخصصی رشته آسیب شناسی طراحی شده است که به تشخیص پاتولوژی بیماری های لوله گوارش، کبد، کیسه صفرا و مجاری صفراوی و پانکراس می پردازد.

دکتر دهقان نیری افزود: طول مدت دوره های آموزشی مهارتی و حرفه ای از دو هفته تا شش ماه متغیر است و حداقل نیمی از طول دوره به کار عملی و مهارتی در محیط های واقعی یا شبیه سازی شده تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: با استناد به سند نظام آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و با تاسیس و استقرار این مرکز دانشگاهی و از سوی دیگر راه اندازی وبگاه مربوطه به آدرس https://nacehvet.

behdasht.

gov.

ir برگزاری تمامی فعالیت های آموزشی مشابه از طریق سامانه ذکر شده و توسط مدیریت آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه میسر و قابل انجام خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز برگزاری نخستین دوره آموزش مهارتی و حرفه ای

اخذ مجوز برگزاری نخستین دوره آموزش مهارتی و حرفه ای