مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 07:042019-11-02بين الملل

حزب سودانی، امارات و عربستان را به توطئه برای ناکام گذاشتن انقلاب متهم کرد


حزب «الشیوعی» سودان که یکی از اعضای ائتلاف احزاب آزادی و تغییر است، امارات و عربستان سعودی را به توطئه برای ناکام گذاشتن انقلاب سودان متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد مختار الخطیب دبیرکل حزب الشیوعی یکی از اعضای ائتلاف قوی الحریه و التغییر (احزاب آزادی و تغییر) ضمن متهم کردن امارات و عربستان سعودی به توطئه علیه انقلاب سودان، خواستار خروج نظامیان سودانی از ائتلاف عربی علیه یمن شد.

الخطیب گفت که ما از دولت انتقالی می خواهیم تمامی توافقنامه هایی که دولت غیرقانونی سودان با طرف های بیگانه امضا کرده، لغو کند و نیروهای سودانی را از ائتلاف عربی در یمن خارج کند.

وی بر مخالفت حزبش با دخالت در امور دیگر کشورها و وجود نیروهای سودانی در میان نیروهای افریکام (فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا) و نیز به خطر انداختن امنیت کشور و سلامت ملت آن تأکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، دبیرکل حزب الشیوعی همچنین گفت که حزب وی نمی خواهد بار دیگر تجربه موشک باران کارخانه الیرموک در خارطوم تکرار شود.

رژیم صهیونیستی در اکتبر 2012 کارخانه الیرموک حاوی مهمات در جنوب خارطوم را هدف قرار داد.

او با انتقاد شدید از موضع امارات و عربستان سعودی در قبال انقلاب سودان، گفت: شعارهای دسامبر برخی کشورها را وحشت زده کرد و به دلیل ترس از اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب سودانی، امارات و عربستان را به توطئه برای ناکام گذاشتن انقلاب متهم کرد

حزب سودانی، امارات و عربستان را به توطئه برای ناکام گذاشتن انقلاب متهم کرد