مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 07:262019-11-02اجتماعي

بسیاری از معضلات شهر ها با هوشمندسازی برطرف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستار هاشمی معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در نشست علمی تخصصی شهر های هوشمند که در حاشیه مراسم جایزه جهانی خشت طلایی تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: - معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه امروز شهر ها گرفتار آلودگی هوا و ترافیک هستند، گفت: بسیاری از مشکلات شهر ها با هوشمندسازی برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستار هاشمی معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در نشست علمی تخصصی شهر های هوشمند که در حاشیه مراسم جایزه جهانی خشت طلایی تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود:برای رسیدن به شهر هوشمند نیاز به یک گفتمان سازی واحد داریم.

وی با اشاره به این مطلب که اولا باید ضرورت های هوشمندسازی شهر ها مطرح شود، گفت: امروز آلودگی هوا و ترافیک دو معضل شهر ها است که با هوشمندسازی مرتفع می شود.

هاشمی گفت: شهروندان باید وقتی صحبت از هوشمندسازی شهر ها می شود باید به این نکته برسند که اتفاق جدیدی رخ داده است و باید نگاه ما عملیاتی و اجرایی باشد.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: یکی از مصادیق هوشمندسازی شهری بحث استفاده از تاکسی های اینترنتی است که امروز همه از محاسن آن با خبر شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از معضلات شهر ها با هوشمندسازی برطرف می شود

بسیاری از معضلات شهر ها با هوشمندسازی برطرف می شود