مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:032019-11-02فرهنگي

دو تریلی سیار تئاتر کودک به روستاهای همدان می روند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کانون پرورش فکری کودکان با دو تریلی سیار تئاتر کودک ارمغان آور شادی برای کودکان مناطق مختلف و روستاهای همدان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهناز ضرابی زاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره با دو تریلی سیار حضور دارد و تریلی ها از 16 تا 21 آبان ماه در شهرستان های استان به اجرای نمایش می پردازند.

ضرابی زاده همچنین تصریح کرد: کودکان و نوجوان مناطق محروم، روستاها و شهرستان ها امکان تماشای تئاتر ندارند و شاید نتوانند در سالن ها حضور داشته باشند؛ کانون پرورش فکری سعی کرده شرایطی فراهم کند تا بخش قابل توجهی از این کودکان از برنامه های جشنواره بهره مند شوند.

وی به تولید آثار نمایشی در کانون برای حضور در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: امسال چند گروه نمایشی از کانون پرورش فکری استان های مختلف در جشنواره حضور خواهند داشت.

ضرابی زاده با اشاره به فعالیت کانون در طول سال در بخش تئاتر، خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های کانون پرورش فکری، کارگاه های نمایش با تدریس مربیان متخصص و حضور اعضا، در طول سال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تریلی سیار تئاتر کودک به روستاهای همدان می روند

دو تریلی سیار تئاتر کودک به روستاهای همدان می روند