مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:052019-11-02سياسي

سفری خوشمزه به کشور پیتزا


مردم ایتالیا به ملتی با فرهنگ شهرت دارند که از ادبیات، هنر، شعر و موسیقی بسیار غنی برخوردارند و البته یکی از تاثیرگذارترین کشورهای جهان در زمینه غذا هستند زیرا بسیاری از غذاهای معروف جهان طعم و مزه، - ایسنا/خراسان رضوی مردم ایتالیا به ملتی با فرهنگ شهرت دارند که از ادبیات، هنر، شعر و موسیقی بسیار غنی برخوردارند و البته یکی از تاثیرگذارترین کشورهای جهان در زمینه غذا هستند زیرا بسیاری از غذاهای معروف جهان طعم و مزه، ریشه هایی ایتالیایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غذا در ایتالیا طی قرن های گذشته به واسطه تغییرات اجتماعی و سیاسی، بهره گیری از فرهنگ غذایی گذشتگان و آشنایی با چگونگی استفاده از گونه های مختلف مواد خوراکی شهرت جهانی پیدا کرده است و طعم های جذاب هر منطقه در ایتالیا گردشگران زیادی را برای سفر به این منطقه تشویق می کند.

طعم غذاها از منطقه ‎ای به منطقه دیگر در ایتالیا متفاوت است و هر کدام از غذاها مزه های جذاب و خاص خود را دارد؛ در شمال ایتالیا بیشتر غذاهایی ساده و محلی طبخ می شود در حالی که در جنوب این کشور غذاهایی سبک و تازه تر رواج دارد.

زمانی که حرف از غذای ایتالیایی می شود، همه به یاد پیتزا می افتند؛ یکی از پیتزاهای معروف ایتالیا مارگارتا Pizza Margherita نام دارد، این پیتزا برای اولین بار توسط رافائل اسپوزینو پیتزاپز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری خوشمزه به کشور پیتزا

سفری خوشمزه به کشور پیتزا