مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:242019-11-02اجتماعي

نفرات برتر کنکور در هشترود از پرداخت عوارض شهری معاف می شوند


شهردار هشترود با بیان اینکه برترین های کنکور ستارگان دانایی هستند، از معافیت پرداخت عوارض شهری برای نفرات برتر کنکور در هشترود خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقیشهردار هشترود با بیان اینکه برترین های کنکور ستارگان دانایی هستند، از معافیت پرداخت عوارض شهری برای نفرات برتر کنکور در هشترود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پور صادق در مراسم تجلیل از سفیران علمی و نفرات برتر کنکور اهل هشترود گفت: کسانی که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه زیر 1000 شوند از پرداخت سالانه عوارض شهری شهرداری هشترود معاف می شوند.

وی افزود: حوزه فرهنگی شهرداری هشترود در خصوص افرادی که در منطقه و کشور افتخار آفرینی کنند، علاوه بر اهدای جوایز مختلف، طرح معافیت از پرداخت عوارض را اجرایی می کند و حامی نفرات برتر رشته های علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی است.

وی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی شهر هشترود پشتیبان مالی و فکری نخبگان و فرهیختگان است و در تلاش است در عمران و آبادانی شهر از نظرات و پیشنهادات آنها بهترین استفاده را داشته باشد.

پور صادق اضافه کرد: شهرداری هشترود برای رفاه مردم و جوانان اقدام به ساخت فرهنگسرا، پارک جوان و پردیس سینمایی کرده تا در حوزه فرهنگی هم کمک حال ادارات متولی فرهنگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر کنکور در هشترود از پرداخت عوارض شهری معاف می شوند

نفرات برتر کنکور در هشترود از پرداخت عوارض شهری معاف می شوند