مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:332019-11-02اجتماعي

13 دانشگاه راهکار رفع آلودگی هوای 11 کلان شهر را بررسی می کنند


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موضوع آلودگی هوای 11 کلان شهر را به 13 دانشگاه برتر کشور ارجاع دادیم تا راهکار رفع آن را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود تجریشی پیش از ظهر شنبه در نشست منطقه ای هماهنگی و نظارت بر پروژه های مقابله با گرد و غبار ویژه استان های جنوبی و شرق کشور اظهارکرد: در حوزه محیط زیست انسانی کارگروه پسماند را داریم که از دو سال پیش فعالیت خود را شروع کرد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: در این زمینه به ویژه در استان های شمالی کشور مشکل داشتیم که در این زمینه دولت برنامه و طرح خاصی را در نظر گرفته است.

تجریشی با اشاره به مشکل آلودگی کلان شهرها، ادامه داد: در این زمینه ها 64 مصوبه با 16 دستگاه اجرایی از قبل داشته ایم که هر کدام از این دستگاه ها اگر مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند با مشکل رو به رو می شویم.

وی با بیان اینکه در 11 کلان شهر مشکل آلودگی هوا داریم، بیان کرد: این موضوع را به 13 دانشگاه برتر کشور ارجاع دادیم و از یکی- دو ماه دیگر کار شروع شده و راهکارها رفع این مشکل به صورت جدی بررسی می شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: قیمت انرژی در کشور به دلایل عدیده واقعی نیست و این موضوع بی شک بر موضوع آلودگی هوا نیز تأثیرگذار است و البته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 دانشگاه راهکار رفع آلودگی هوای 11 کلان شهر را بررسی می کنند

13 دانشگاه راهکار رفع آلودگی هوای 11 کلان شهر را بررسی می کنند