مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:432019-11-02سياسي

صنعت و کشاورزی از توان دانشگاه بهره نبرده اند


 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اما آنچه که مهم است این است که دانشگاه ها باید با جامعه، صنعت، اقتصاد و کشاورزی مرتبط شود، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اما آنچه که مهم است این است که دانشگاه ها باید با جامعه، صنعت، اقتصاد و کشاورزی مرتبط شود، گفت: این پیوند به صورت مطلوبی برقرار نیست و صنعت و کشاورزی آن چنان که باید از توان دانشگاهی بهره نبرده و از آن سو دانشگاه نیز از توان صنعت و کشاورزی بی نصیب مانده است.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مورد آموزش عالی در کشور و استان زیرساخت خوبی داریم، توان تحقیقاتی و آزمایشگاه های مجهزی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی سرانه دانشجویی بالایی دارد، افزود: اما آنچه که مهم است این است که دانشگاه ها باید با جامعه، صنعت، اقتصاد و کشاورزی مرتبط شده و پیوند بخورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این پیوند به صورت مطلوبی برقرار نیست و صنعت و کشاورزی آن چنان که باید از توان دانشگاهی بهره نبرده و از آن سو دانشگاه نیز از توان صنعت و کشاورزی بی نصیب مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت و کشاورزی از توان دانشگاه بهره نبرده اند

صنعت و کشاورزی از توان دانشگاه بهره نبرده اند