مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:592019-11-02سياسي

از کلیت طرح حذف تنوع مدارس حمایت می کنیم


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کاهش تنوع مدارس را مثبت می بینم، گفت: در بعضی از شیوه های اداره مدرسه ضرورتی نمی بینیم که تنوع وجود داشته باشد، - ایسنا/خوزستانمعاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کاهش تنوع مدارس را مثبت می بینم، گفت: در بعضی از شیوه های اداره مدرسه ضرورتی نمی بینیم که تنوع وجود داشته باشد، بنابراین از کلیت طرح "حذف تنوع مدارس" حمایت می کنیم.

علیرضا کمریی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروزه با تنوع مدارس روبرو هستیم و گفته می شود 24 نوع و شیوه برای اداره مدارس وجود دارد.

در طرح حذف تنوع مدارس که نمایندگان مجلس ارائه دادند، مدارس را به دو حوزه دولتی و غیردولتی تقسیم می کنند.

وی افزود: در برخی حوزه ها ما باید توجه ویژه ای به دانش آموزان داشته باشیم و نوعی تفکیک صورت گیرد؛ به عنوان مثال دانش آموزان با نیازه های ویژه نمی توانند با رویکرد تلفیقی ما منطبق شوند و نمی توانند با دانش آموزان عادی درس بخوانند، در نتیجه طبیعی است که این دانش آموزان آموزش های خاص خود را ببینند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کاهش تنوع مدارس را مثبت می بینم، تصریح کرد: در بعضی از شیوه های اداره مدرسه ضرورتی نمی بینیم که تنوع وجود داشته باشد، بنابراین از کلیت طرح حذف تنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کلیت طرح حذف تنوع مدارس حمایت می کنیم

از کلیت طرح حذف تنوع مدارس حمایت می کنیم