مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:082019-11-02اجتماعي

رفع تصرف بیش از 55 هزار مترمربع از اراضی ملی در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از رفع تصرف 55 هزار و 917 مترمربع از اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه شهرستان ازنا خبر داد.

- ایسنا/لرستانمدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از رفع تصرف 55 هزار و 917 مترمربع از اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد فتحی بیرانوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: 55 هزار و 917 مترمربع از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا که تغییر کاربری یافته بود، با پیگیری حفاظت محیط زیست استان و دستور مقام قضایی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: متخلف تصرف اراضی ملی، توسط دستگاه قضا به پرداخت جزای نقدی به میزان 225 میلیون ریال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اراضی ملی را جزو انفال و حقوق عامه مردم دانست و خاطرنشان کرد: حفاظت از مناطق تحت مدیریت از وظایف و تکالیف اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است و این اداره کل با هرگونه دخل و تصرف در عرصه های طبیعی به ویژه مناطق چهارگانه تحت مدیریت این اداره کل، با جدیت تمام برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که انفال الهی دستخوش تخریب و تجاوز قرار گیرند.

فتحی بیرانوند اضافه کرد: پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا با وسعتی حدود 24 هزار و 444 هکتار، منطقه ای زیبا با آب وهوای دلپذیر، دارای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 55 هزار مترمربع از اراضی ملی در لرستان

رفع تصرف بیش از 55 هزار مترمربع از اراضی ملی در لرستان