مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-02اقتصادي

برخورد با قاچاق موبایل


مرحله جدید برخورد با قاچاق موبایل به اسم واردات مسافری کلید خورد - به اسم واردات مسافری کلید خورد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، درحالی که با تشدید واردات موبایل از طریق رویه مسافری حقوق دولت به شدت تضییع می شد، با پیگیریهای صورت گرفته از جمله لغو معافیت 80 دلاری و همچنین افزایش تعرفه واردات تلفن همراه مسافری عملا جلوی تضییع حقوق دولت گرفته شد.

از اواخر سال گذشته با تشدید مشکلات واردات رسمی موبایل و هم چنین الزام به رجیستری گوشیهای وارداتی، موضع واردات موبایل از طریق رویه مسافری و سو استفاده از اسناد هویتی مسافران رونق گرفت.

درحالی که با تشدید واردات موبایل از طریق رویه مسافری حقوق دولت به شدت تضییع می شد، با پیگیریهای صورت گرفته از جمله لغو معافیت 80 دلاری و همچنین افزایش تعرفه واردات تلفن همراه مسافری عملا جلوی تضییع حقوق دولت گرفته شد.

گفتنی است، در اسفند ماه سال قبل مسئول طرح رجیستری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگویی با تسنیم، گفته بود، برآوردها نشان میدهد با وجود کاهش 50 درصدی مصرف گوشی تلفن همراه در کشور روزانه حدود 20 هزار گوشی در سامانه مسافری ثبت می شود.

در شرایط قبلی، اگر واردکننده برای ریجستری شدن محموله گوشی تلفن همراه بدنبال ترخیص قانونی از گمرکات باشد باید 5 درصد حقوق ورودی، 4 %ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با قاچاق موبایل

برخورد با قاچاق موبایل