مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:382019-11-02حوادث

جرائم اقتصادی در فضای مجازی 451 درصد افزایش داشته است


فرمانده انتظامی استان قم از افزایش 37 درصدی کشف مواد مخدر طی امسال در قم خبر داد و گفت: بیشترین جرائم فضای مجازی در قم در حوزه اقتصادی است که در این مدت 451 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا آقاخانی قبل از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه قم در کشور در زمینه افزایش سرقت رتبه بیست و هشتم را کسب کرده است، افزود: طی هفت ماهه نخست امسال سرقت های مهم در سطح استان یک درصد و سرقت های کلان نیز سه درصد افزایش داشته است اما با انجام اقدامات بسیار انتظار منفی شدن سرقت در ماه های آینده را داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح های میدانی و عملیاتی به ویژه دستگیری سارقین در گردش، افزود: طی مهرماه سرقت در استان قم کاهش 19 درصدی و کشفیات نیز افزایش 14 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص مقابله با ناهنجاری های اجتماعی نیز تصریح کرد: طرح رعد با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله جلوگیری از فعالیت سفره خانه ها و قهوه خانه های غیر مجاز اجرا شده است.

توقیف 260 خودرویی که سرنشین های آن کشف حجاب داشتند وی ادامه داد: در زمینه عفاف و حجاب از ابتدای امسال تاکنون 260 خودرویی که سرنشینان آنها در مسیرهای موصلاتی استان قم کشف حجاب داشتند توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم اقتصادی در فضای مجازی 451 درصد افزایش داشته است

جرائم اقتصادی در فضای مجازی 451 درصد افزایش داشته است