مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-02سياسي

تجلی وحدت در بهار مهربانی/ جشن ملی آوای ارادت هه تاو در کردستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جشن ملی آوای ارادت هه تاو همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به مدت سه شب در مجتمع فجر سنندج برگزار می شود.

- تجلی وحدت در بهار مهربانی/ جشن ملی آوای "ارادت هه تاو" در کردستان برگزار می شود ایسنا/کردستانمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جشن ملی آوای "ارادت هه تاو" همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به مدت سه شب در مجتمع فجر سنندج برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال قلعه شاخانی، با تشریح برنامه های هفته وحدت در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت پایه های وحدت و برادری بین مسلمانان است.

وی خواستار تقویت مبانی، اصول و ارزش های فرهنگ اسلامی در برنامه های هفته وحدت شد و افزود: دشمنان با نشانه رفتن وحدت بین مسلمانان قصد ضربه زدن به اسلام را دارند و بر همین اساس وحدت مهم ترین و زیربنایی ترین اصل در ماندگاری اسلام و مقابله با توطئه های دشمنان علیه این دین الهی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جشن ملی آوای ارادت هه تاو همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه از سری برنامه های موضوعی هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و جشن های بهار مهربانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی وحدت در بهار مهربانی/ جشن ملی آوای ارادت هه تاو در کردستان برگزار می شود

تجلی وحدت در بهار مهربانی/ جشن ملی آوای ارادت هه تاو در کردستان برگزار می شود