مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 10:092019-11-02اجتماعي

وقتی قیمت انرژی بر آلودگی هوا تاثیر می گذارد


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قیمت انرژی در کشور به دلایل مختلفی واقعی نیست که این موضوع بر موضوع آلودگی هوا نیز تأثیرگذار است.

- ایسنا/خراسان جنوبیمعاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قیمت انرژی در کشور به دلایل مختلفی واقعی نیست که این موضوع بر موضوع آلودگی هوا نیز تأثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود تجریشی، پیش از ظهر امروز 11 آبان، در نشست منطقه ای هماهنگی و نظارت بر پروژه های مقابله با گرد و غبار ویژه استان های جنوبی و شرق کشور، با بیان اینکه در حوزه محیط زیست انسانی کارگروه پسماند از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: دولت در این خصوص برنامه و طرح خاصی را در نظر گرفته است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: تاکنون وزارت صنعت، معدن و تجارت قبول نکرده که سه دهم از مجموعه ای که پسماند تولید می کند در صندوقی برود و در اختیار سازمان قرار بگیرد و فکر نمی کنیم که امسال محقق شود.

تجریشی با بیان اینکه در ارتباط با گرد و غبار وضعیت داخلی به اندازه وضعیت خارجی بد نیست، تصریح کرد: اگر برای گرد و خاک به صورت منطقه ای تدبیری صورت نگیرد، به زودی این وضعیت گریبانگیر ما خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی قیمت انرژی بر آلودگی هوا تاثیر می گذارد

وقتی قیمت انرژی بر آلودگی هوا تاثیر می گذارد