مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 10:532019-11-02اجتماعي

مشکلات مدیریتی باعث تشدید خسارات سیل در قزوین شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: فقدان مدیریت واحد و یکپارچه در حوزه رسیدگی و حل مشکلات رودخانه های قزوین باعث شد تا خسارات ناشی از سیلاب فروردین ماه سال جاری در استان تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی از رودخانه های استان قزوین مشخص شد که عمده دلایل تشدید خسارات ناشی از سیلاب اوایل سال جاری به خاطر مشکلات مدیریتی بوده است.

مهدیخانی با بیان اینکه 28 نشست کمیته بحران با حضور کارشناسان مجرب از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده است، افزود: بررسی ها نشان داد که در نقاط پرخطر استان از نظر وقوع سیلاب با مشکل عمده مدیریتی روبه رو هستیم.

وی در تشریح این مشکلات مدیریتی، عنوان کرد: مداخلات در بستر رودخانه، رعایت نکردن حریم رودخانه ها، احداث سازه ها در نزدیکی نقاط پرخطر سیلاب، بی توجهی به پهنه بندی خطر در توسعه عمرانی شهرها، فقدان لایروبی در سطح رودخانه های استان و اجرای نامناسب دیواره حفاظتی در مسیل ها از عمده مواردی است که باعث تشدید خسارات سیل در استان می شود.

مهدیخانی به پاک شدن مسیر رودخانه شهرک مهرگان قزوین اشاره کرد و ادامه داد: به علت ساخت و سازهای غیر کارشناسی در برخی از نقاط مسکن مهر این ناحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مدیریتی باعث تشدید خسارات سیل در قزوین شد

مشکلات مدیریتی باعث تشدید خسارات سیل در قزوین شد