مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-02اقتصادي

یارانه پردرآمدها قطع می شود/به جای پول نقد خدمات درست بدهیم


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: به دنبال حذف یارانه دهک های پردآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

- ایسنا/البرزرییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: به دنبال حذف یارانه دهک های پردآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

به گزار ایسنا، محمد جواد کولیوند امروز شنبه 11 آبان در مراسم هفته بیمه سلامت با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 40 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تعداد تحت پوشش افزایش یابد، افزود: با حمایت وزارت رفاه به زودی شاهد افزایش افرادی خواهیم بود که از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

کولیوند تصریح کرد: به دنبال حذف یارانه دهک های پردرآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: با حذف یارانه برخی افراد شاهد تحولاتی در بخش درمان، تولید و .

خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: کشوری مانند آلمان با این روش تمام مردم خود را بیمه کرده و ما هم باید این کار را الگوی خود قرار دهیم و به جای پول به مردم خدمات درست ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه پردرآمدها قطع می شود/به جای پول نقد خدمات درست بدهیم

یارانه پردرآمدها قطع می شود/به جای پول نقد خدمات درست بدهیم