مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 11:222019-11-02اقتصادي

هدروی منابع ملی با واردات لاستیک بی کیفیت


منابع ملی با واردات لاستیک بی کیفیت چینی هدر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما ,مرکز اصفهان;رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی با بیان اینکه برای واردات لاستیک خوردوهای سنگین ارز دولتی تخصیص داده می شود گفت: با توجه به واردات تایرهای بی کیفیت از چین ، سازمان ملی استاندارد باید با نظارت بیشتر از هدر رفت منابع کشور جلوگیری کند.

حمیدرضا فولادگرافزود:لاستیک های وارداتی باید از نظر استانداردهایی نظیر DOT , S.

W.

R آزمایش شوند تا از یک سو ،از واردات تایر بی کیفیت جلوگیری شود و از سوی دیگر ارز چهارهزارو 200 تومانی تخصیصی برای واردات آنها، هدر نرود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد باید با در نظر گرفتن فیلترهایی خاص باید از کیفیت تایرهای وارداتی اطمینان حاصل کنند تا از بروز حادثه در جاده ها جلوگیری شود.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44قانون اساسی ادامه داد: باید زمینه فعالیت تولیدکنندگان داخلی فراهم شود تا از خروج ارز به منظور وارداتلاستیک بی کیفیت، جلوگیری شود.

استاندارد S.

W.

R مربوط به بازدهی سوخت، کنترل خودرو در جاده های خیس و صدای تولیدی تایر است و استاندار DOT نیز اطلاعاتی درباره ظرفیت لاستیک، شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدروی منابع ملی با واردات لاستیک بی کیفیت

هدروی منابع ملی با واردات لاستیک بی کیفیت