مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 12:112019-11-02سياسي

جشنواره انار درجزین فرصتی برای شکرگزاری از نعمات خداوند است


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه جشنواره انار درجزین فرصتی برای شکرگزاری از خدا است، گفت:هدف این مراسم ها دستگیری از نیازمندان و معرفی ظرفیت های منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر شنبه در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره انار درجزین مهدی شهر ضمن بیان اینکه این جشنواره فرصت شکرگزاری که به واسطه نعمتی زیبا، گران بها و گران قدر و میوه بهشتی یعنی انار انجام می شود، ابراز داشت: امروز شاهدیم در فصل ها و زمان های مختلف سال در جای جای استان زیبای سمنان، کشاورزان و کسانی که محصولات باغی متنوع را تولید می کنند، این جشنواره ها را برگزار می کنند.

وی ضمن بیان اینکه از قدیم الایام در کشور نیز کشاورزان و باغداران هنگام رسیدن محصول، به صورت و نوعی ویژه برای هر محصول شکرگزاری می کردند، افزود: فصل مشترک این شکرگزاری ها، دستگیری از کسانی بود که ازلحاظ مالی تمکن کمتری داشتند و این رسم دیرینه ایرانیان امروز در قالب های زیباتری تحت عنوان جشنواره ها برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه جشنواره به صورت محلی برگزارشده است، ابراز داشت: برای توجه به ظرفیت های منطقه و محصول آن غرفه هایی که در این جشنواره برپا شد و از جای جای ایران در این برنامه حضور یافتند و این نشان دهنده ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انار درجزین فرصتی برای شکرگزاری از نعمات خداوند است

جشنواره انار درجزین فرصتی برای شکرگزاری از نعمات خداوند است