مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 12:422019-11-02دانش

رشد ارسال آثار به یازدهمین جشنواره فارابی


5 هزار و 769 اثر به یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی ارسال شده که نسبت به جشنواره پارسال 11 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای حسین میرزایی شنبه 11 آبان در نشست خبری که در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، افزود: نیمی از آموزش عالی ما معطوف به علوم انسانی است و راه اندازی جشنواره فارابی به شکل مستقل نیز به همین دلیل است.

وی ادامه داد: آثار در یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی در قالب 4 طرح پژوهشی خاتمه یافته، کتاب پژوهشی، پایان نامه دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد دریافت شد، به جز بخش کتاب، بقیه آثار همه به شکل دیجیتالی دریافت شد.

آقای میرزایی گفت: 5 هزار و 769 اثر برای جشنواره ارسال شده که از این تعداد 2 هزار و 594 اثر یعنی 45 درصد آثار مربوط به کتاب پژوهشی تخصصی است، همچنین 536 اثر مربوط به پژوهش خاتمه یافته که 9 درصد آثار را به خود اختصاص می دهد، هزار و 221 عنوان مربوط به پایان نامه دکتری تخصصی است که 21 درصد مجموعه آثار را به خود اختصاص می دهد و هزار و 418 اثر مربوط به پایان نامه های کارشناسی ارشد است که 25 درصد آثار را به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه آثاری که امسال به جشنواره ارسال شده نسبت به پارسال 11 درصد رشد داشته است افزود: بیشترین آثار در گروه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ارسال آثار به یازدهمین جشنواره فارابی

رشد ارسال آثار به یازدهمین جشنواره فارابی