مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-02ورزشي

سرانه ورزشی روستاها در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت


رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری گفت: سرانه ورزشی روستاها در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فخر الدین اسدی بعد از ظهر شنبه در نشست هماهنگی میزبانی جام خوشه چین منطقه ای کشور در چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی برای سومین سال متوالی در سال گذشته موفق به کسب عنوان برتر کشور در حوزه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته یک هزار و 500 جشنواره ورزشی روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سرانه ورزشی روستا در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، اظهار داشت:سرانه ورزش روستاها را از سه سانتی متر به 10 سانتی متر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: سال گذشته 240 خانه ورزش در این استان افتتاح شد که تلاش می کنیم 100 خانه ورزش روستایی دیگر در نیز طی سال جاری راه اندازی کنیم.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جام خوشه چین منطقه ای کشور در چهارمحال وبختیاری، گفت: از 28 آبانماه شاهد رقابت 500 ورزشکاران از شش استان کشور درشهرستان های شهرکرد وفارسان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی روستاها در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

سرانه ورزشی روستاها در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت