مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 13:362019-11-02اقتصادي

6 هزار و 590 پورت ADSL در کردستان واگذار شد


امسال تاکنون 6 هزار و 590 پورت ADSL در استان واگذار شده است.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره اینکه در سال جاری 6 هزار و 590 پورت ADSL به مشتریان مخابرات واگذار شده است، افزود: با تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان توانسته ایم در این حوزه به بهترین نحو به مشتریان خدمات ارائه کنیم که آمار اعلام شده در این خصوص بیانگر این مهم است.

وی ضمن تشریح روند و چگونگی واگذاری پورت های ADSL  به مشتریان در استان اظهار داشت: با فراهم ساختن و توسعه زیرساخت های لازم و انجام عملیات های فنی و تخصصی شرایط  بهره گیری از سرویس ADSL  بر بستر دیتا برای متقاضیان میسر است.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقاء سطح کیفی سرویس ADSL در استان اشاره کرد و افزود: افزایش و توسعه پهنای باند، یکی از فعالیت های چشمگیر و مثمرثمر مخابرات منطقه در راستای بالابردن رضایتمندی مشتریان اینترنت پرسرعت است.

   مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: هم اکنون 162 هزار و 239 پورت ADSL منصوبه در استان موجود است که شرایط واگذاری آن به متقاضیان مهیا است.

حکمت با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی همسو با تکنولوژی های جدید در جهان یکی از وظایف و برنامه های دارای اولویت در منطقه کردستان است، یادآور شد: در حال حاضر 952 هزار و 49 پورت ADSL در استان توسط مخابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 590 پورت ADSL در کردستان واگذار شد

6 هزار و 590 پورت ADSL در کردستان واگذار شد