مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 14:022019-11-02سياسي

اجرای پویش #نذر_همدلی از نهم ربیع الاول به مدت یک سال


مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش نذر همدلی از نهم ربیع الاول با هدف همدل تر شدن مردم با یکدیگر از نهم ربیع الاول امسال آغاز شده و تا نهم ربیع الاول سال دیگر ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی دانش آشتیانی در نشست خبری که ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ای با عنوان #نذر_همدلی و برای ظهور همدل باشیم در فضای مجازی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه تولیدات رسانه ای متعدد داریم، گفت: در تلاش هستیم در این زمینه شبکه های متعددی برای انتشار ایجاد کنیم و با صدا و سیما و خبرگزاری ها صحبت شده که در این راستا ما را یاری کنند که لازم است خبرنگاران و اهالی رسانه کمک کنند تا بتوانیم پویش خوبی را برای آغاز ولایت امام عصر (عج) داشته باشیم.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: نذرهای متعددی برای امام زمان (ع) میان مردم رایج است که در این راستا تصمیم گرفته شد برنامه ای داشته باشیم که دل امام عصر (عج) را شاد کنیم و برنامه #نذر_همدلی را با هدف همدل تر شدن با اطرافیان را انتخاب کردیم.

وی افزود: این همدلی یک نذر کم خرج است و در این راستا هشت عکس نوشت شامل روایات، سخنان رهبر معظم انقلاب و نکات روانشناسی با موضوع همدلی تولید شده است و همچنین تیزر تلویزیونی انواع همدلی در صنوف مختلف تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش #نذر_همدلی از نهم ربیع الاول به مدت یک سال

اجرای پویش #نذر_همدلی از نهم ربیع الاول به مدت یک سال