مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 14:122019-11-02اقتصادي

مسکن بخش پیشران در اقتصاد کشور است


مسکن بخش پیشران در اقتصاد کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین علی امیری بعداز ظهر شنبه در آیین کلنگ زنی 160 واحد مسکن طرح اقدام ملی در زنجان، با بیان این که سرمایه گذاری و فعال بودن بخش مسکن طیف قابل توجهی از مشاغل دیگر را فعال می کند، افزود: دولت توجه ویژه به توسعه بخش مسکن دارد و برنامه ریزی هدفمند در این زمینه صورت داده است.

وی با بیان اینکه تاکید رییس جمهور بر روی موضوع فعال کردن بخش مسکن بسیار جدی است، ادامه داد: رونق بخش مسکن باعث توسعه در سایر بخش ها و روند توسعه اقتصاد کشور را در پی دارد و مسکن بخش پیش ران در اقتصاد کشور است.

امیری تاکید کرد: دولت معتقد است اگر این بخش فعال شود اقتصاد و اشتغال نیز فعال می شود و با فعال شدن بخش مسکن بیش از 250 حرفه و عملاً فعال می شود که این امر علاوه بر نقش موثری که در توسعه در ایفا می کند گام مهمی در راستای حل مشکل مسکن شهروندان و رونق اقتصاد، اشتغال و تولید است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه تسهیلات ساخت مسکن به پروژه های در دست ساخت ارائه خواهد شد، گفت: بخش مسکن در زمینه رونق اقتصادی و تولید تأثیر بسزایی دارد و روند موجود در زمینه ساخت مسکن در استان توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن بخش پیشران در اقتصاد کشور است

مسکن بخش پیشران در اقتصاد کشور است