مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 14:452019-11-02دانش

برج فناوری هرمز آغازی بر رونق زیست بوم نوآوری هرمزگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری که امروز، 11 آبان ماه برای حضور در جمع فعالان جوان و خلاق و حمایت از کسب و کار ها مهمان استان هرمزگان بود، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: برج نوآوری یک شروع برای استان هرمزگان است تا با این حرکت، زمینه برای رونق و بلوغ ایده های خلاقانه استارتاپی و دانش بنیان سازگار با بوم استان فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری که امروز، 11 آبان ماه برای حضور در جمع فعالان جوان و خلاق و حمایت از کسب و کار ها مهمان استان هرمزگان بود، برج نوآوری هرمز پارک علم و فناوری هرمزگان را افتتاح کرد.

ستاری، در این مراسم از اهمیت رونق گرفتن پهنه های پرورش ایده های خلاقانه گفت و ادامه داد: این پروژه ها موجب می شود اتفاقات خوبی در کارآفرینی و خلق ارزش افزوده، آن هم به دست نیروی انسانی خلاق و انگیزه مند استانی رخ دهد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: یکی از مهم ترین آثار ارزشمند، ایجاد بستر هایی مانند برج نوآوری هرمز، دمیده شدن روح تازه در کالبد زیست بوم نوآوری و کارآفرینی و نوآوری استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج فناوری هرمز آغازی بر رونق زیست بوم نوآوری هرمزگان است

برج فناوری هرمز آغازی بر رونق زیست بوم نوآوری هرمزگان است