مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 14:472019-11-02اقتصادي

زیرساخت های لازم برای اجرای طرح جامع مالیاتی آماده است


مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: تمام زیرساخت های لازم برای اجرای طرح جامع مالیاتی آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شریفی امشب در جلسه شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: به سازمان فرصت داده شده تا سه سال یعنی تا سال 97 بر اساس قانون قبلی عمل کند؛ اما در مالیات سال 98 موضوع علی الراس حذف می‎شود.

وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده نقد محوراست و 99 درصد مودیان پرداخت مالیات را قسط بندی می کنند؛ قبلا به 3 یا 4 قسط تقسیط می شد ولی در حال حاضر به 12 تا 15 قسط هم تقسیط می کنیم.

شریفی خاطرنشان ساخت: تا به امروز مودیان مالیاتی با سازمان امور مالیاتی همراه بوده اند و از خوش حساب‎ترین مودیان کشور حساب می شوند.

این مسوول تاکید کرد: سازمان و اداره امور مالیاتی همواره در کنار تولید بوده است و تا کنون و به همه بخشنامه‎ها و تکالیف خود مورد به مورد عمل کرده است.

در این جلسه رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به مناقشات اخیر خاورمیانه بویژه حوادث کشورهای عراق و لبنان متذکر شد: شرایط روز به روز بغرنج‎تر می‎شود و در این شرایط همدلی بین دولت و بخش خصوصی از ضروریات است.

یونس ژائله با اشاره به اجرای بخشنامه قوه قضاییه در خصوص همکاری دادستان‎های عمومی و انقلاب با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهت حل و فصل مشکلات وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای اجرای طرح جامع مالیاتی آماده است

زیرساخت های لازم برای اجرای طرح جامع مالیاتی آماده است