مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 15:592019-11-02اجتماعي

نذری متفاوت خادمان اربعین حسینی در خدمت به زائران پیاده رضوی


خادمان و زائران اربعین حسینی مستقر در عمود 1092 مسیر نجف به کربلا در نذری متفاوت و معنوی، بلافاصله پس از بازگشت از عتبات با حضور در طرح همسفران خورشید 6 در خدمت زائران پیاده رضوی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، خادمان و زائران اربعین حسینی مستقر در عمود 1092 مسیر نجف به کربلا در نذری متفاوت و معنوی، بلافاصله پس از بازگشت از عتبات با حضور در طرح همسفران خورشید 6 در خدمت زائران پیاده رضوی بودند.

  معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که در طرح خدمت به زائران اربعین حسینی به همراه گروه اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت رییس درمانگاه هلال احمر در موکب 1092 گفت: تعداد 18 نفر از اعضای کادر درمانی عمود 1092 با وجود خستگی کار و فشار ناشی از ازدحام جمعیت در ایام اربعین پس از بازگشت در نخستین ایستگاه امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ابتدای جاده قدیم نیشابور مستقر شدند.

مصطفی ذاکر افزود: خادمان زائران کربلا در اربعین همگی باورشان این بود که خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) همانند خادمی زائران اربعین حسینی است و بنابراین در این ایستگاه مستقر شدند که صرفا در روزهای منتهی به شهادت حضرت رضا(ع)، تعداد 714 مورد خدمات معاینه ویزیت، پزشک، تزریقات و پانسمان و خدمات امدادی مانند کنترل فشار خون ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری متفاوت خادمان اربعین حسینی در خدمت به زائران پیاده رضوی

نذری متفاوت خادمان اربعین حسینی در خدمت به زائران پیاده رضوی