مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 16:082019-11-02فرهنگي

محسن تنابنده در ژاپن چه گفت؟


محسن تنابنده بازیگر و کارگردان ایرانی که در اولین حضور جهانی فیلم «قسم» در جشنواره فیلم توکیو حاضر شد، با مخاطبان فیلمش گفت وگو کرد و بیشترین موضوعی که مورد پرسش قرار گرفت، - محسن تنابنده بازیگر و کارگردان ایرانی که در اولین حضور جهانی فیلم قسم در جشنواره فیلم توکیو حاضر شد، با مخاطبان فیلمش گفت وگو کرد و بیشترین موضوعی که مورد پرسش قرار گرفت، درباره سوژه فیلم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، در سانس های پایانی جشنواره فیلم توکیو شامگاه 10 آبان فیلم قسم در سالنی به نمایش درآمد که ظرفیت آن پر شده بود.

علاوه بر تماشاگران ژاپنی، ایرانی های مقیم ژاپن نیز از حاضران در این اکران بودند.

اغلب مخاطبان ژاپنی درباره سوژه فیلم سوال داشتند که محسن تنابنده به سوالات آنها پاسخ داد و درباره موضوع قسم خوردن برای اعدام یک متهم صحبت کرد.

او درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: به غیر از مهناز افشار و حسن پورشیرازی که بازیگران حرفه ای بودند، بقیه نابازیگر بودند و من تلاش کردم آنها را بگونه ای انتخاب کنم که با هم خویشاوند باشند و این کار را سخت می کرد اما انجام شد.

تنابنده با اشاره به سختی های کار با توجه به تعداد زیاد شخصیت ها در فیلم خاطرنشان کرد: براساس میزانسن اولیه جای هر کس مشخص بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن تنابنده در ژاپن چه گفت؟

محسن تنابنده در ژاپن چه گفت؟