مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 18:332019-11-02اجتماعي

پیش بینی افزایش ابر و رگبار پراکنده برای البرز/ آب و هوا آلوده تر می شود


از ظهر فردا یکشنبه تا عصردوشنبه در ارتفاعات استان البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده و رعد و برق و کاهش دما دور از انتظار نخواهد بود.

- منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با آخرین وضعیت جوی این استان گفت: از ظهر فردا یکشنبه  تا عصردوشنبه در ارتفاعات استان البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات بارش برف و کاهش دمای محسوس چهار تا پنج درجه ای دور از انتظار نخواهد بود.

رحمانیان سرعت وزش باد عصر امروز استان البرز را 28 کیلومتر درساعت، فردا یکشنبه 48 کیلومتر در ساعت و پس فردا دوشنبه را 28 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: سرعت وزش باد روز سه شنبه هفته جاری 24 کیلومتر در ساعت و چهارشنبه 20 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

همچنین هوای استان البرز فردا، روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی شده و روز چهارشنبه نیز افزایش آلاینده ها در این استان خواهیم داشت.

 دمای کمینه و بیشنیه هوای امروز البرز بین 9 تا 19 درجه بالای صفر، فردا یکشنبه بین 8 تا 19 درجه بالای صفر، دوشنبه 6 تا 15 درجه بالای صفر، سه شنبه بین 6 تا 16 درجه بالای صفر و چهارشنبه هفته جاری نیز بین 6 تا 17 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش ابر و رگبار پراکنده برای البرز/ آب و هوا آلوده تر می شود

پیش بینی افزایش ابر و رگبار پراکنده برای البرز/ آب و هوا آلوده تر می شود