مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 20:062019-11-02سياسي

320 اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شدند


دبیر اولین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند گفت: 320 اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شد و به مرحله داوری رسید.

- ریاض علی فرحانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: روز گذشته مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان یافت و این آثار وارد مرحله داوری شدند که از میان آثار بیشترین تعداد آثار ارسالی متعلق به بخش استانی بوده است .

وی ادامه داد: از 320 اثر ارسالی، 220 اثر در بخش استانی، 58 اثر در بخش ملی (مناطق آزاد) و 42 اثر در بخش ویژه ( اروند) با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر اولین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند در ادامه به معرفی هیئت داوران این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان، فریدون صدیقی و مهرزاد خلیلی این جشنواره را داوری می کنند .

وی، تاریخ احتمالی پایان داوری جشنواره و معرفی برگزیدگان را نیز اعلام کرد و گفت: چنانچه داوری آثار طبق برنامه انجام شود، مراسم پایانی این جشنواره آذر ماه امسال برگزار می شود.

فرحانی در ادامه بیان کرد: جشنواره مطبوعات و رسانه اروند با هدف ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی رسانه های استان و مناطق آزاد کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شدند

320 اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شدند