مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 20:202019-11-02ورزشي

بولونیا 1 - 2 اینترمیلان؛ صدرنشینی در دقیقه 90


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اینتر در دیداری که ابتدا از بولونیا عقب افتاد، با دو گل دقایق پایانی روملو لوکاکو موفق به کسب سه امتیاز مهم این مسابقه شد تا این تیم با یک بازی بیشتر از یوونتوس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اینتر در دیداری که ابتدا از بولونیا عقب افتاد، با دو گل دقایق پایانی روملو لوکاکو موفق به کسب سه امتیاز مهم این مسابقه شد تا این تیم با یک بازی بیشتر از یوونتوس، در صدر جدول سری آ قرار گیرد.

اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست روی ارسال لاتزارو در دقیقه نه به گل اول دست یابد، اما ضربه لائوتارو مارتینز با مهار زیبای اسکوروپسکی همراه شد.

در دقیقه 19 و روی پاس میلان اشکرینار، مارتینز باز هم مقابل دروازه بولونیا صاحب فرصت گلزنی شد، اما این بار نیز ضربه او در اختیار گلر حریف قرار گرفت.

در دقیقه 30 و با توپ ربایی بازیکنان اینتر در میانه میدان، روملو لوکاکو می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما اسکوروپسکی باز هم واکنش خوبی نشان داد.

دقایقی بعد اولین فرصت گلزنی برای بولونیا ایجاد شد، اما ضربه زیبای اسوانبرگ با اختلاف کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول و روی همکاری زیبای لائوتارو مارتینز و لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد، اما باز هم ضربه او در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولونیا 1 - 2 اینترمیلان؛ صدرنشینی در دقیقه 90

بولونیا 1 - 2 اینترمیلان؛ صدرنشینی در دقیقه 90